Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Nails with Avon !Professional Finish !

Καλημέρα σας .... 
Πριν κάποιες μέρες ξεκινήσαμε νέο μάθημα στο ΙΕΚ που αφορά στα νύχια. Δεν υπήρχε καθόλου μέσα στο πρόγραμμα, αλλά τελικά μας το προσέθεσαν μαζί με ένα ακόμα. Χαρήκαμε πάρα πολύ όλες διότι θέλουμε να μάθουμε να περιποιούμαστε τα νύχια μας . Βλέπετε, τα νύχια μας είναι ένα σημαντικό μέρος .Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε και η καθηγήτρια μας , έψαξε και μας βρήκε προσφορά για να αποκτήσουμε τα πρώτα μας επαγγελματικά βασικά εργαλεία. 
Πριν λίγες μέρες, τυχαία είδα πως η Avon, χαρίζει σε 50 beauty bloggers 2 βερνίκια για να δοκιμάσουν και να γράψουν γι αυτά. Πρόκειται για δύο νέα βερνίκια με gel τελείωμα. Χάρηκα πολύ γιατί είπα πως θα τα δοκιμάσουμε με τις συνπουδάστριές μου μετά την περιποίηση των νυχιών.Σήμερα το πρωί του Σαββάτου 10-5 παρέλαβα έναν φάκελο που περιείχε τα 2 βερνίκια με τα αγαπημένα μου χρώματα , τα οποία επέλεξα για να δοκιμάσω και φυσικά μέσα υπήρχε κι ένας κατάλογος της Avon. Τα βερνίκια αυτά ήταν ένα κόκκινο κι ένα ροζ. Υπέροχαααααααααα !!

Το απόγευμα περιμένω μια φίλη να έρθει σπίτι μου να ασχοληθούμε με μια εργασία που έχουμε να κάνουμε για το ΙΕΚ. Τελικά, δεν πολύασχοληθήκαμε, αλλά της μίλησα για το blog μου και την Avon που έδινε την ευκαιρία σε 50 bloggers να δοκιμάσουν και να μιλήσουν σχετικά με τα νέα βερνίκια της με gel finish. Της πρότεινα να ασχοληθούμε λίγο με τα νυχάκια της και έτσι να δοκιμάσουμε ένα από τα δύο βερνίκια της Avon. 


Ξεκινήσαμε λοιπόν με το να στήσουμε τα εργαλεία μας πάνω σε μια καθαρή πετσέτα , έτσι ώστε να μην τα ψάχνουμε, δίπλα η επιλογή των δύο αποχρώσεων που είχε γίνει από εμένα, έτσι ώστε να τα δοκιμάσω , ο κατάλογος φυσικά διότι μετά τον ξεφυλλίσαμε και μάλιστα επιλέξαμε κι άλλα χρώματα βερνικιών που θέλουμε να αποκτήσουμε.... Το πρώτο μου βήμα ήταν να λιμάρω τα νύχια της φίλης, να τα γυαλίσω , να αφαιρέσω  τα πετσάκια  τα οποία είναι νεκρά κύτταρα . Το δεύτερό μου βήμα ήταν να τα μουλιάσω στο νερό με αντισηπτικό και στη συνέχεια να της κάνω απολέπιση και μασάζ με σκραμπ. Το τρίτο μου βήμα ήταν να της περάσω κρέμα χεριών . Μετά από αυτή τη διαδικασία, συνέχισα με το να της περάσω τα νύχια με μια διάφανη βάση για να προστατέψω το νύχι και να σταθεροποιήσω και το βερνίκι μου.Προχωρήσαμε στον χρωματισμό των νυχιών.
Η φίλη μου, προτίμησε την κόκκινη απόχρωση και έτσι βάψαμε τα νυχάκια της. Όπως θα δείτε στην εικόνα, είναι ένα κοραλοκόκκινο χρώμα πολύ ωραίο.Περάσαμε μια στρώση και παρατήρησα πως είναι πολύ καλυπτικό.Είναι κάτι σημαντικό για εμένα μιας και τόσα χρόνια τα βερνίκια που επιλέγω, πρέπει να τα περνάω και 2 και 3 χέρια για να καλύψει το νύχι και να φανεί το χρώμα όπως πρέπει.Κάτι άλλο που πρόσεα, επίσης σημαντικό μιας και όλες έχουμε θέμα όταν βάφουμε τα νύχια μας, στεγνώνει γρήγορα. Μπράβο! Πάντα μα πάααντα όταν βάφω τα νύχια μου και θεωρώ πως έχουν στεγνώσει, κάνω κάτι και δυστυχώς τα βλέπω ζαρωμένα. Είναι πράγματι πολύ εκνευριστικό, οπότε σου βάζω ακόμα ένα συν Avon.Το άλλο που πρόσεξα είναι η γυαλάδα στα νύχια του χρώματος. Ουάουυυ ! Ποτέ , κανένα βερνίκι δεν χάριζε τέτοια λάμψη, τέτοια γυαλάδα στο νύχι..Εκεί κατάλαβα τον τίτλο Gel Finish...Όταν κάνεις gel Νύχια ,λάμπουν...Εδώ η Avon σου χαρίζει λάμμψη,σταθερότητα, κάλυψη και γρήγορο στέγνωμα με ένα από βερνίκια και χωρίς λάμπες UV. Μα πάνω από όλα ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα.
Δεν ξέρω τι περιμένεις να ακούσεις Avon, μα πραγματικά ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα ... πόσο μάλλον η φίλη μου που ήταν η πρώτη που το δοκίμασε.. Πραγματικά, διάβαζα την περιγραφή μέσα από σχόλια κλπ και έλεγα "Οκ, ένα ακόμα βερνίκι", μα δεν είναι ένα απλό βερνίκι.Ξέρεις, με χαροποιεί πολύ που θα χρησιμοποιώ πλέον βερνίκι με τελείωμα gel χωρίς να ταλαιπωρούμε από λάμπες UV και την όλη διαδικασία που γνωρίζουμε με το gel. Είμαι ενθουσιασμένη τόσο, όσο ένα μικρό παιδί όταν ανακαλύπτει κάτι καινούριο και σούπερ.Μα και το χρώμα είναι τόσο έντονο και τέλειο... Πωωωωω... Avon συγχαρητήρια.. Σκέφτεσαι τις γυναίκες πάντα και χαίρομαι γι αυτό. Το συνιστώ σε όλες τις φίλες να το αποκτήσουν και να το δοκιμάσουν. Θα εκπλαγούν από το αποτέλεσμα και θα το ευχαριστηθούν. 
Οπότε φίλες όποιες θέλετε να το δοκιμάσετε, δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε την σελίδα της Avon στο Fb και να ζητήσετε από μια αντιπρόσωπο της περιοχής που μένετε να σας το φέρει . 
Η σελίδα της είναι εδώ : https://www.facebook.com/AvonGreece?fref=ts και καθώς έκανα την βόλτα μου στη σελίδα της, ανακάλυψα πως είναι εύκολο να βρεις μια συνεργάτη της εταιρείας για να παραγγείλεις και να προμηθευτείς το βερνίκι με το gel finsh , καθώς και άλλα πολλά προϊόντα.
Avon χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω μέσα από αυτό το κορυφαίο προϊόν για τα νύχια . Σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσες να βρίσκομαι ανάμεσα στις 50 που θα το φιλοξενούσαν στο blog τους. Εύχομαι να έχεις και εσύ συνεχόμενη ανάπτυξη και φυσικά σε περιμένουμε στην Σητεία και εδώ θα είμαστε να μας  προσκαλέσετε για να γνωρίσουμε κι άλλα προϊόντα από κοντά !

Υ.Γ. Θα ήθελα να μάθω κι από φίλες που το δοκίμασαν την γνώμη τους !

Φιλικά 
Σταθούλα Beauty Blogger


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου