Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Περιποίηση προσώπου !!

Καλησπέρα σας !
Σαν γυναίκα οφείλω να σας προτρέψω στο να προσέχετε τον εαυτό σας όλες οι γυναίκες .
Καθιερώστε 2 φορές την εβδομάδα να περιποιηθείτε την επιδερμίδα σας.Σας προτείνω τις μέρες που έχω αφιερωμένες και εγώ για το πρόσωπο μου.Αυτές είναι η Τετάρτη και η Κυριακή .Τι καλύτερο στην μέση και λίγο πριν ξεκινήσει η νέα εβδομάδα !
Πρόσφατα μου κάνανε δώρο κάποια προϊόντα για το πρόσωπο μου.Αυτά είναι προϊόν απολέπισης και 3 διαφορετικές μάσκες προσώπου.
Για να πλύνω το πρόσωπο μου, χρησιμοποιώ είτε ένα προϊόν καθαρισμού της Oriflame, ,είτε ένα χειροποίητο καλλυντικό σαπούνι που αγόρασα σε ένα φεστιβάλ τοπικό εδώ στην Σητεία με ανάδειξη τοπικών προϊόντων ειδικά για εμένα.Η κοπέλα που τα φτιάχνει είναι πολύ καλή και σου εξηγεί μέχρι και την διαδικασία για να φτιάξεις ένα σαπούνι,ενώ εάν της πεις τον τύπο επιδερμίδας σου,θα σου δώσει το κατάλληλο σαπούνι.
Να θυμάστε να έχετε πάντα την δική σας πετσέτα για το πρόσωπο ειδικά όταν έχετε κάποιες ιδιαιτερότητες όπως ακμή..
Επίσης κάτι πολύ σημαντικό. ΠΟΤΕ μην ξεχνάτε τις κρέμες σας πρωί βράδυ αλλά και την κρέμα ματιών.Ειδικά για την κρέμα ματιών έχω να σας πω πως μόλις την βάζω,τα μάτια μου λάμπουν και είναι πραγματικά ξεκούραστα.
Και ένα ακόμα μυστικό...Όταν δεν ξεβάφονται καλά τα μάτια από το καλό πλύσιμο που θα κάνουμε..ξέρετε τι εννοώ...Έχω ένα καθαριστικό προϊόν της Oriflame και αφαιρώ τα υπολείμματα μακιγιάζ στα μάτια.
Εικόνα 1.Χειροποίητο σαπούνι και καθαριστικό Oriflame

                                            Εικόνα 2.Κρέμα νύχτας για όλους τους τύπους επιδερμίδας
                                          
                                          Εικόνα 3. Απολεπιστικό προσώπου

Εικόνα 4.Μάσκα με άργιλο για πρόσωπο και σώμα
Εικόνα 5.Μάσκα προσώπου ελιάς

Εικόνα 6 . Μάσκα προσώπου βερίκοκο

Εικόνα 7 . Κρέμα προσώπου για όλους τους τύπους επιδερμίδας
Εικόνα 8. Πολυκαθαριστικό προσώπου για αφαίρεση μακιγιάζ




Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα και με έχουν ικανοποιήσει πάρα πολύ !
Βέβαια είμαι και φαν των σπιτικών συνταγών.Τι λέτε θα μοιραστούμε συνταγές σπιτικές για την περιποίηση του προσώπου ?
Περιμένω με μεγάλη χαρά τα σχόλια σας :)
Φιλιά φίλες μου !





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου