Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Καλημέρα με Herbalife ρόφημα βοτάνων !

Καλημέρα σας !Ξυπνήσατε καλά κορίτσια μου ?

Το πρωινό μου ξεκίνησε νωρίς το πρωί στις 8 για να καλημερίσω και τον άντρα μου που θα έφευγε στη δουλειά του.Επέλεξα μέχρι τις 9.30 με 10 να χουζουρέψω και να παρακολουθήσω ενημερωτική εκπομπή για να ενημερωθώ για το τι συμβαίνει σήμερα στη χώρα μας.Η αλήθεια είναι πως απογοητεύτηκα....
Εφόσον σηκώθηκα, ήρθε η ώρα για να κάνω τις δουλειές του σπιτιού μου γιατί με συμμαζεμένο το σπίτι η αλήθεια είναι έχεις μια θετική αύρα μέσα στο χώρο σου και όρεξη για να κάνεις το οτιδήποτε.
Το μυστικό στις δουλειές του σπιτιού για εμάς τις γυναίκες είναι να μην τις βλέπουμε ως αγγαρεία ή ως ρουτίνα καθημερινότητας.Δείτε το σαν κάτι το ευχάριστο και ως ασκήσεις για να γυμναστούμε(θα σας δώσω ένα πίνακα με το τι θερμίδες καίμε με κάποιες από τις δουλειές του σπιτιού).
Έτσι ευχάριστα που ξεκίνησε η μέρα μου,περιποιήθηκα όπως κάθε μέρα την επιδερμίδα μου για να είναι φρέσκια και ενυδατωμένη.
Θα ήθελα να σας εξηγήσω τι σημαίνει ο τίτλος σήμερα.
Πριν από 8 χρόνια που δούλευα ,το αφεντικό μου είδα πως πίνει διάφορα ροφήματα και μου κίνησε την περιέργεια.Αυτό όμως που μου έκανε το "κλικ " , ήταν ένα μεγάλο μπουκάλι με νερό και "χρωματισμένο". Τον ρώτησα τι είναι αυτό και ευχαρίστως μου απάντησε. Ήταν λοιπόν ένα ρόφημα βοτάνων της Herbalife και μου πρόσφερε σε ένα ποτήρι να δοκιμάσω.Ήταν απίστευτο πραγματικά.Έτσι λοιπόν του ζήτησα να μου παραγγείλει κι εμένα ένα για να πίνω.Φυσικά τον ρώτησα τι προσφέρει αυτό το ρόφημα στον οργανισμό και μου είπε πως είναι αντιοξειδωτικό,σου δίνει ενέργεια και φυσικά το πιο σημαντικό ,αντικαθιστάς τον καφέ σου διότι περιέχει και καφεΐνη σε μικρό ποσοστό βέβαια.
Λίγα χρόνια αργότερα , αφού μετακόμισα μόνιμα στην Κρήτη με τον άντρα μου, χαθήκαμε ....Κάποια στιγμή όμως πρόσφατα, τυχαία ανακάλυψα πως ένας κύριος πίνει και εκείνος το ρόφημα βοτάνων και δίχως να χάσω ευκαιρία του ζήτησα ένα κουτί. Ομολογώ πως χάρηκα πολύ !
 
                                           Εικόνα 1.Ρόφημα βοτάνων Herbalife
Κορίτσια μου σας το συστήνω 1000% και μικρό ποσοστό σας  δίνω.
Εάν θέλετε να το δοκιμάσετε μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα και να σας δώσω τα στοιχεία του ανθρώπου αυτού που μπορείτε να το αγοράσετε.

Αυτό είναι ένα έξτρα tip για να ξεκινήσει καλά η ημέρα σας :)


Σας φιλώ γλυκά!
Με αγάπη 
Σταθούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου