Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Τα κατοικίδια στη ζωή μας !

Γειαααααααααα σας !

Σήμερα σας γράφω για τα κατοικίδια στη ζωή μας...και φυσικά έχω δίπλα μου και την καλύτερη παρέα ....το δικό μας κατοικίδιο - μέλος της οικογένειας , την Μπουμπού .
Λοιπόν , θεωρώ πολύ σημαντικό να έχουμε ένα κατοικίδιο σε ένα σπίτι για πολλούς λόγους . Πρώτον , ίσως μειώσουμε τον μεγάλο αριθμό των αδέσποτων ζώων, είτε είναι σκύλοι είτε γατιά. Δεύτερον , μια οικογένεια μπορεί να μάθει πολλά όταν μένει στον ίδιο χώρο με ένα ζωάκι.Δένονται πιο πολύ,καταλαβαίνουν την έννοια της ευθύνης και υπευθυνότητας...Επίσης, έχω διαβάσει πως είναι καλό ειδικά όταν έχεις μικρά παιδιά να τους δείξεις,να τους μάθεις να σέβονται και να προσέχουν μια ψυχή...Κάτι ακόμα που διάβασα πρόσφατα,αφορά σε γυναίκες που βρίσκονται σε φάση εγκυμοσύνης...Μέχρι τώρα λέγανε πως όταν βρίσκεσαι σε μια τέτοια κατάσταση,είναι απαγορευτικό και γι αυτό το λόγο πρέπει να απομακρύνεις το κατοικίδιο ..για λόγους καλής εγκυμοσύνης για την μητέρα και το έμβρυο...Πρόσφατα λοιπόν διάβασα πως αυτό δεν ισχύει..Είναι καλό να μην αλλάξεις την καθημερινότητα και την "ρουτίνα" που ζεις για την εγκυμοσύνη....Λένε πως το να συμβιώνει μια έγκυος με ένα ζωάκι , ίσα ίσα που βοηθάει το έμβρυο κυρίως να μην είναι πολύ ευαίσθητο.
Λοιπόοοοοοοοοον , θα ήθελα να μου πείτε και εσείς σχετικά με το θέμα του να έχεις μια ψυχούλα στο σπίτι και το τι θεωρείς εσύ σωστό ως προς την συμπεριφορά απέναντι του.
Θα σας πω εγώ σχετικά με την Μπουμπού μας.
Ομολογώ πως δεν την θεωρώ ως μια μικρή τετράποδη φίλη.Είναι κομμάτι της οικογένειας μας. Μας κοιτάει μέσα στα μάτια ... Μας κάνει χαρές συνέχεια .... Είναι σαν ένα μικρό παιδί !! Δεν θέλω να πω άλλα γιατί με παρεξηγούν :D
Υ.Γ. Κοιμάται δίπλα μου και αν ακούσει τον παραμικρό θόρυβο κουνάει τα αυτάκια της και ανοίγει λίγο τα ματάκια της , μην τυχόν και της ξεφύγει τίποτα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου